بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
رشد ۲.۶ درصدی نرخ وکیوم باتوم در دفاتر شرکت آمد؛

 افزایش ۲۰ هزار تنی فروش وکیوم باتوم "شتران"

عرضه ۱۶.۰۰۰ تنی لوب کات شامل ۴.۰۰۰ تن لوب کات سبک و ۱۲.۰۰۰ تن لوب کات سنگین پالایشگاه تهران در قیمت‌های ۸۷.۰۰۸ هزار ریال و ۸۴.۷۹۵ هزار ریال به ازای هر تن در هفته گذشته انجام شد.
کد خبر : ۲۳۴۳۷۷

 افزایش ۲۰ هزار تنی فروش وکیوم باتوم پالایشگاه تهران در بورس کالا

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته منتهی به ۲۵ دی ماه ۲۸.۰۰۰ تن وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه تهران در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۴۸.۰۹۰ تنی و حجم معاملات ۲۸.۰۰۰ تن همراه شد که افزایش ۲۰ هزار تنی را نسبت به هفته قبل از آن نشان می‌دهد.

 افزایش ۲۰ هزار تنی فروش وکیوم باتوم پالایشگاه تهران در بورس کالا

این محصول پالایشگاه تهران با قیمت ۶۱.۴۶۹ هزار ریال در تن به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۱۸ دی ماه رشد ۲.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

عرضه ۱۶.۰۰۰ تنی لوب کات شامل ۴.۰۰۰ تن لوب کات سبک و ۱۲.۰۰۰ تن لوب کات سنگین پالایشگاه تهران در قیمت‌های ۸۷.۰۰۸ هزار ریال و ۸۴.۷۹۵ هزار ریال به ازای هر تن در هفته گذشته انجام شد که در مقایسه با منتهی با ۲۵ دی ماه بدون تغییر همراه بودند.

 افزایش ۲۰ هزار تنی فروش وکیوم باتوم پالایشگاه تهران در بورس کالا

جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه تهران در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
افت ۳ درصدی نرخ فروش لوب کات
عرضه‌های وکیوم باتوم "پالایشگاه تهران" زیر ذره‌بین رفت؛

افت ۳ درصدی نرخ فروش لوب کات "شتران"

پالایشگاه تهران ۱۲۰۰۰ تن وکیوم باتوم عرضه کرد
کاهش ۴.۰۰۰ تنی فروش وکیوم باتوم پالایشگاه تهران در بورس کالا

پالایشگاه تهران ۱۲۰۰۰ تن وکیوم باتوم عرضه کرد

در هفته گذشته رقم خورد؛

رشد ۴.۸ درصدی نرخ فروش "شتران"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
دولت درهمان مرحله اول تصمیم بر کاهش تا یک میلیون را گرفته بود ولی بجهت اعتراضات مدتی اجازه رشد را داد دراین کار نیاز بیک سرسپرده داشت که برای این مهم قالی باف قبول کرد برای این پست تا مبالغ هنگفتی به ملت ضرر های سنگین وارد کند ایشان به نمایندگان مجلس یا دروغ گفت که نمایندگان قبول کردن ویا بااین گروه برای ضرر باین ملت همکاری کردن متاسفانه مسئولان برای یک فروشنده جز بجرم گرانفروشی اقدام میکنند ولی برای این اتفاق هیچ اقدامی انجام ندادن